Blog Yazmak…
Yazan: Damla Nur ARSLANTAŞ İnternet ortamında farklı temalara sahip çeşitli blogların olduğunu görüyoruz. Peki bloglarlar hangi amaçlarla oluşturuluyor? Yazının devamında bu sorunun cevabıyla birlikte blog açmak isteyenlere sunduğumuz önerilerimizi ve örnek olması için seçilen bazı blogları bulacaksınız. Blog Yazmanın/Açmanın Kişisel Amaçları Kişisel bloglarda genellikle kişi kendi ilgi duyduğu alanlara yönelik bilgiler verir ve bundan zevk […]
Tuz Gölü’nde Kuraklık
Yazan: Onur ARIKHalkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğrencisi Aksaray, Konya, Ankara arasında yer alan, hayvanların ve insanların yaralandığı Tuz Gölü’nde su seviyesi ortalaması giderek azalmaktadır. Bu azalma hem bölgede bulunan hayvanları ve bitkileri hem de insanları olumsuz etkilemektedir. Bölgedeki yağışların azalması su seviyesinde yaşanan azalmanın başlıca nedenlerindendir. Bu nedenle suyu bilinçli ve idareli kullanmak gerekmektedir. […]
5 Aralık Dünya Kadın Hakları Günü
Yazan: Sümeyye SERİNHalkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. Sınıf Öğrencisi “Kadınlar insandır, biz insanoğlu.” Neşet Ertaş Dünya’nın pek çok yerinde gerek ülke yöneticilerinin uyguladıkları politikalar gerekse örf, adet ve gelenekler nedeniyle kadınların özgürlüklerinin kısıtlandığı görülmektedir. Bilim ve teknolojide hızla ilerleme kaydettiğimiz çağımızda hâlen temel hak ve özgürlüklerin sağlanamıyor oluşu acı bir gerçektir. Kadınlar bir yandan […]
AİDA Yeni Dönem Oryantasyon Toplantısı Gerçekleştirildi
Aksaray Üniversitesi hayat boyu gelişmeyi amaçlayıp faaliyetlerini bu düşünce kapsamında öğrencileri ile sürdürmektedir. Bu faaliyetlerin başında Aksaray Üniversitesi İletişim Dijital Ajansı bulunmaktadır. Yeni eğitim yılında yeni üyeleri ile AİDA oryantasyon toplantısı gerçekleştirilmiştir. AİDA kurucusu Doç. Dr. Zühal FİDAN BARİTÇİ ve Arş. Gör. İbrahim KAHRAMAN toplantıda kampüs olanaklarından ve yıl içerisinde gerçekleştirilmesi hedeflerden projelerden bahsetti. Arş. […]
Yaratıcı Reklamlar
Yazan: Hatice TAŞTAN Yaratıcılık Kavramı Yaratıcılığın, olmayan bir şeyi hayal edebilme, o konu hakkında herkesten önce farklı ve orjınal bir fikre öngörü sahibi olabilme yetisi olduğu söylenebilir. Yaratıcılık yalnızca reklamlarda yapılan işin ve tanıtımı yapılan markanın bilinirliğini arttırmakla kalmamakla birlikte, reklam ajansının da itibar kazanmasına yardımcı olmakta ve bu nedenlerle tercih edilmektedir. Yaratıcı kişiler bazı […]

