Sayı 2
Bulmaca Cevapları
- GÜRÜLTÜ: İletişim sürecinde mesajın iletilmesini engelleyen veya yanlış anlaşılmasına neden olan etkenlerdir.
- İTİBAR: Bir kişi, kurum veya markanın toplum nezdindeki değerini, güvenilirliğini ve saygınlığını ifade eder.
- METAVERSE: Sanal ve gerçek dünyanın birleştiği, sosyal, ekonomik ve kültürel anlamda geniş çaplı etkileşimli bir dijital evren veya platformdur.
- EMPATİ: Başkalarının duygularını anlama ve onların bakış açısını anlayışla paylaşma yeteneğidir.
- BARTER: Mal veya hizmetlerin doğrudan takas edildiği bir ticaret/iş yöntemidir.
- BERNAYS: Modern halkla ilişkilerin babasıdır.
- PROAKTİF: Beklemek yerine potansiyel sorunları önceden tanımlayarak ve çözümler üreterek hareket etmektir.
- VİZYON: Bir kişinin veya kurumun geleceğe yönelik hedeflerini, planlarını ve görüşlerini ifade eder.
- ADVERTORİAL: Reklam ve editöryel içeriğin birleştiği, reklam amaçlı yayınlanan içeriklerdir.
- İNTRANET: Bir kurum veya organizasyonun içinde kullanılan, güvenli bir ağ üzerinden çalışan özel iletişim ve bilgi paylaşım sistemi olarak kullanılan platformdur.
- B2B: İşletmeler arasında ürünleri tanıtmak veya satmak için kullanılan pazarlama faaliyetlerini ifade eden kısaltmadır.
- ALGI YÖNETİMİ: Bir kurumun veya bireyin hedef kitle üzerinde olumlu bir imaj oluşturmak, algıyı şekillendirmek ve yönlendirmek için stratejik iletişim ve eylemleri kullanma sürecidir.
- REVİZE: Bir metnin, raporun, makalenin veya tasarımın daha önceki sürümünün düzeltilmesi, güncellenmesi veya yeniden hazırlanması sürecidir.
- BANNER: Genellikle web sitelerinde veya dijital platformlarda kullanılan, genişlik ve yüksekliği farklılık gösterebilen görsel reklam panolarıdır.
- STRATEJİ: Belirli bir hedefe ulaşmak için izlenen plan veya yol haritasını ifade eder.
- İMAJ: Bir kişinin veya kurumun dışarıya yansıttığı görüntü, tarz ve tutumu ifade eder.
- İLETİŞİM: Kurulmaması imkânsız olan günlük faaliyettir.
Scroll Up